Victoria Solås

2011-07-15
21:23:18

Stereo Love - Edward Maya
Jaa, orkar typ aldrig blogga längre .. :(


Saknar mina glassögon som liger hos Frida. Haha, saknar min brud!<3


Vaknade runt 10 tiden idag. Min telefon har haft skit kul med att vägra ta sin laddar sladd. Så fick lämna telefonerna inne på laddning. Slängde i mig frukost medans jag fodrade hingstarna.

Tog in Omira. Borstade igenom och bestämde mig för att rida bort till Gäsene. Red några varv innan jag bestämde mig för att plocka fram ett hinder. Färgen på bommarna, lilla och gula, var riktigt läskiga i början enligt Omira. Är ändå super nöjd med hennes prestation. Hoppade som högst ca 90 cm. Plockade undan och begav mig hem. Då börjar det ös regna (Y) Skrittandes 3 km i ös regn var rätt mysigt faktiskt.

Släppte ut Omira och Jubie där vi satte upp staket igår. Tog in Ortencia. Gav henne mat och borstade och pysslade på henne. La på ett fleecetäcke och hoppade upp. Riktigt söt häst. Känns som om hon är hur gammal som helst fast hon inte är det. Släppte ut Ortencia med Omira och Jubie.

Täckes hängaren som kom upp igår.


Gick och käkade lunch med syster. Ut sen och fylla 3 boxar med spån. Totalt 18 skottkärror ... I FEEL, not, GOOD!! Döda armar redan efter gårdagens flyttningar av balar som skulle upp på höskulle. Pappa hämtade dem. Mamma hissade upp dem. Och jag som trillade dem på plats. Säkrade dem, sprang upp för stegen och lastade av dem, och slutligen trillade på plats dem. Helt själv så kände mig duktig.

Har nu tittat några avsnitt DH. Gett Jubie och Zahyr sin mat. Ska äta och sen sova. Blir nog inget Halmstad imorgon pga ryggen ... Riktigt sad face på det! :(:(:(:(:(











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: