Victoria Solås

2011-07-19
23:54:39

Show Me How You Burlesque - Christina Aguilera
Tänker inte säga/göra så mycket mera än att jag är i Norge. Har haft ridlektion idag för Ann-Charlotte. Och lärt mig så otroligt mycket! Har ridlektion imorgon och på fredag. På lördag och söndag rider jag för Helen. På måndag åker jag till farmor i Kristiansand. Lägger upp lite bilder från igår på premieringen och på betet. När jag har mer ork och tid ska jag lägga ut massa mera förstås!

Ortencia och jag.

Jubie

Ortencia med fel rosett.  Ska ha AB istället för B.

Orkan S

Jag och Ortencia innan våran förste uteritt. Skötte sig super!

Tony & Orchid, Mamma & Omira, Kerstin & Jubie, Jag & Ortencia

Ravell på bete

Jag och Ravell

Legolas föl Bilbo med mamma Bigaraeu och Anders.


Kommentar:
#1: emma

jävlar va Bigaraeu blivit smal :O

2011-07-20 @ 00:07:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: