Victoria Solås

2011-07-01
23:39:24

On My Level - Wiz Khalifa
Why? Why? Why? Why .... ?


Känns nästan som en riktigt dålig dag ...

Tittat på massa avsnitt av Big Bang. Flyttat Jaffe och Pralin åt Anne-Maj. Kom hem. Mönstrings tränade Ortencia.

Tog in Orkan. Satte på träns och grimma över det. Gick ut och gick en sväng. Gick en bra bit sen så var det 4 kossor på ett ställe. När de ställde sig upp blev det jäääätte läääskigt. Men ännu läskigare när de kom springandes emot oss ... Slutade med att jag fick ringa hem till mamma och säga att hon var på väg hem utan mig ..

Tog in Ora'miss ifrån ridbanan (hon fick gå där så länge medans jag häll på med Ortencia och Orkan.) Skötte om hennes hov och gav henne grovfoder. Idag när hon var ute så haltade hon ingenting. Så det håller nog på att bli riktigt bra!

Pappa kom hem innan och hade med sig grejer som han hade köpt med sig ifrån Norge. 4 kg bett= 13 st i olika typer och former. 4 nya träns med 3 st tyglar. 4 nya grimmor.Sen var det lite annat också.

Nu sitter jag här för mig själv  ledsen .. Känns kul. Kommer bli precis som med Bahir. Hoppas! Hoppas verkligen de inte vill ha henne eller att de hittar någon annan! Vill ju ha kvar henne ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: