Victoria Solås

2011-07-30
16:23:39

Jag Vet Att Du Vill Ha Mig - Kobojsarna
Grymt ont i rumpan. Suttit på en buss de senaste 5 timmarna. Blev väckt 2 timmar förre klockan av farmor och blev att gå upp då och ta en tidigare buss istället. Imorgon åker vi sista biten hem till Sverige. Har varit en underbar vecka! Drar lite snabbt vad som har hänt. Bidler kommer!


Söndagen:
Åka ner till Kristiansand med tåg ifrån mormor
Måndagen: Var ute och gick med farmor och hennes kompis ca 1 timme.
Tisdagen: Sörlandscentret med Martine och syster. Var där ca 3-4 timmar. Lite grejer följde med mig hem. 2 Gina linnem, ett par skor, ett par byxor och trosor.
Onsdagen: Lilla Blå, en ö som våra kusiner äger. Blev en hel dag där. Badade en sväng. Lyckades få massa färg och en del bränna i ansiktet. Lyckades få ner solbränan på torsdagen.
Torsdagen: Träffade Anna på Sörlandscentret. Adine och syster var med också. Var där ca 5-6 timmar. Ännu mera grejer följde med hem denna dagen .. 2 par byxor, 2 par thights, en scarf, 1 gina top, 1 gina tröja, 1 gina linne, ett marwin linne, 1 bh, 3 trosor, 2 hårband, 3 nagellack, 12 örhängen, en mascara. Blev som sagt en hel del. Resväskan var inte lia glad som jag är!
Fredagen: Belv stranden med 2 små kusiner och deras mamma Beate. Låg på stranden 3-4 timmar. Riktigt härligt! Badade en sväng med.Fick ännu mera färg och fina streck på rumpan av bikinin ..
Lördagen: Suttit på en buss i 5 timmar. Det fanns eluttag men vårat vägrade ju självklart att funka .. (Y) Ikväll blir det bio och kanske resturang!

Nu tänker jag titta på film :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: