Victoria Solås

2011-07-17
13:52:36

Its A Sine - Headhunterz


Tyckte bilden passade bra för det är precis vad jag har gjort! Tvättat 2 skimmlar som inte vill bli vita .. (Y) Jubie blev det första tvätten på innan. Och Ortencia för andra gången. Även om hon gick med täcke inatt så lyckas de alltid bli smutsiga. När man väl börjar tvätta lite så hittar man genast massa mera ...

Gick bort till grannen för att de skulle röra på sig. Pratade en stund. De hade hittat 4 hinderstöd när de skulle städa ur ett gammalt garage. Och de undrade om jag hade någon användning för det. Kan väl säga att jag blev väldigt glad! Fast det fanns inga bommar men det går lätt att ordna.

Så här ser man ut efter en härlig dusch. Kan inte säga att det var helt fel!


Satte in Jubie och Ortencia. Hämtade även Orkan och Omira. Sen bestämde jag mig för att ta en lång och härligt varm dusch! Det började regna lite smått innan när jag tvättade. Och när man redan bli genom blött av att tvätta häst så hjälper inte regn så mycket! Nu sitter jag iaf under ett varmt täcke med mjuckis byxor.

Ska sitt aoch göra ingenting tills det blir mat coh efter det ska jag sätta igång med städningen så det inte ser helt katastrofalt ut när Jubies gamla ägare kommer hit någon gång ikväll!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: