Victoria Solås

2011-07-21
22:18:12

Fairytale - Alexander Rybak

Lamborgini B.S och Barbro. Hittade en fin bild på favorit hästen.


Ja, upp i vanlig tid klockan 7 .. Åkte till Sigbjörn. Mockade 10 boxar. Fyllde på spån. Fyllde vatten för hands till 20 hinkar. Var ingen större hit vill jag lova. Sopade även stallet. Red Klinga Kvikken. En riktigt charmerande kallblods faktiskt. Vi trodde inte han var inriden men det var han. Skulle absolut springa. Även alla nerför backarna ..

Red Tiburon. En stor 3 års hingst. Kan säga att han ligger bland top 3 hästar just nu. Haha, blev även en tur på Yvana R för hon var dopad då Per, inte pappa, skulle sko henne. Hon är tydligen ingen hit att sko utan. Så Per kunde inte köra henne så jag fick rida. Blev en tur ut med Barbro och Edenhof. Gick rätt snabbt uppför backarna då båda ville komma först!

Vet inte vad de heter på svenska, men på norska "skolebröd". Även min frukost!


Kommit fram till att jag har mera muskler i mina ben nu än förra sommaren. Då kunde jag inte stå upp mer än några meter åt gången i backarna. Men idag så har jag ridit 3 hästar vilket blir sammanlagt 5-6 gånger upp backarna ståendes utan att ta nytt tag eller bli trött! Riktigt stolt över att jag märker skillnad!

Åkte hemåt vid 6 tiden då vi inte orkade träna mer häst plus att det var varmt! Pratat med Anna! Har tittat på Rango. Haha säger jag bara! Nu ska jag skicka ett sms till pappa och fråga när jag ska upp imorgon. Blir ingen tur till Sigbjörn imorgon ..! Har ridlektion för Helen imorgon på eftermiddagen är allt jag vet.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: