Victoria Solås

2011-07-17
23:38:59

Express - Christina Aguilera

Ortencia innan morgondagens premiering.


Haha, satt och skrev en massa om idag. Men så fick jag för mig att titta på ett tidigare inlägg och då vissade det sig att jag redan hade varit duktig! Haha klantigt? Ohja!

Ja, Kerstin och hennes make kom hela vägen från Edsbro, ovanför Stockholm, för att vara med på premieringen imorgon. Hon har hjälpt till att tvätta Jubie då hon var lite mera smutsig. Klippt svansar, man och öron. Haft på pälsglans. Fixat hovar. Flätat som ni aser på bilderna. Jubie fick flätor i mannen och i pannluggen. hon vill eockså vara en i gänget!

Imorgon blir det att äta frukost vid halv 8. Ut i stallet och fixa hästar vid 8. Senast åka vid 9. Vara på premiering vid 11 då allt börjar i Smålandsstenar. Håller tummarna för att alla 3 sköter sig!

Nu ska jag sova så jag orkar vara vaken! Om det är fint väder så rider vi ut i imorgon 4 st. Första gången för Ortencia i så fall. Spännande!


Mannen, ska ut innan premieringen förstås!

Och självklart svansen. Haha, flätan är sne jag vet.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: