Victoria Solås

2011-07-31
23:51:43

Am To Pm -Christina Milian

Snyggaste 1åringen Ravell S.

Ja, idag har det hänt en hel del. Mobil bloggar för de som vill veta. Haha Körde i Oslo idag. Skit nervös först men var inte så farligt ändå! Var hemma vid 1 tiden tror jag. Hälsade på Kjell Jormfeldt innan han åkte hem. Tog in snygging själv. Självklart var hon smutsig och tappat båda framskorna .. (y) men pappa slg snabbt på nya. Satte henne på box medans vi åt. Pysslade med henne en stund. Longerade henne innan jag red. Blev en del hopp och sprätt! Pigg men ändå lugn ..? Haha, satte mig upp och skrittade volt och tränade helt enkelt på att svänga. Travade lite granna med. Super skön trav eller ah .. alla gångarterna är sköna!

Omira blev nästa häst på listan. Övade på det jag fick lära mig på ridlektionerna för Ann-Charlotte och Helen. Gick bättre än förväntat men lååååångt ifrån bra .. hon svarade med att slappna av efter många om och men .. i slutet, skriften, kände man att hon till och med lyfte på ryggen. Alltid lika härlig känsla!

Städade en massa i stallet för där var det stökigt .. håller på att tvätta 2 schabrack, en linda, ett svansskydd och en handduk. Lite rent får man ändå ha det? Även putsat Ortencias och Omiras träns. Även dressyr och all-round sadeln. Soppat tillgången och allmänt fixat! Ska mocka och fixa boxarna imorgon för det orkade jag inte idag. Ska försöka få med mor ut på uteritt imorgon.. får se hur bra jag lyckas!

Nu på kvällen har jag packat upp och ätit grilla någonting. Fick sällskap av grannen. Nu ligger jag i en ny bäddade säng och det känns lika underbart som att jag ska lägga mig för att sova! Nighty Nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: