Victoria Solås

2011-12-25
20:29:51

When I Held Ya - Moa Lignell

Söt häst innan ridning som gick T.O.P.P.E.N!!

Motivet på min Waaler jacka. Biiiiig love! :love:

Mjukis kläder :thumbup:

Både mössan och sockarna är ubersköna. Är "päls" innuti sockarna med :D

Det fanns en Alhgrens bil , but I ate it (fick hjälp ..) Christina Aguilera parfym samt Lindts choklad :)


Dagen har varit upp och ner :( Började med fodringen en halvtimme senare. Så då blev frukosten utsatt(8.00). Och jag kom helt ur min "rytm" .. Allt blev klart till lunchfodringen(12.00). Då ska vi in och äta samt se film. Fick inte fodra med andra ord. Såg på House Of The Rising Sun. 13.15 fodrade vi. Gick sedan in och såg klart filmen. 14.20 gick vi ut igen. Fixade lite smågrejer sen red jag min perfekta häst! :D

Red massa lösgörande arbete. Haha, enligt Per är jag volt-oholik. Det ni! ;) Förstod inte först vad han menade med det. Enligt han så är jag en person som älskar att göra volter över allt. Kan nog stämma, då det ger mig mera tid att stämma av hur bra Ortencia lyssnar. Orkar inte gå i på vad jag gjorde på ridpasset. Hon skötte sig bra trots att det var 3 andra hästar där inne samtidigt som vi red.

Var klar i stallet vid kvart 18.15 ca. 1,5 timme senare än vanligt :thumbdown: Jaja, tog det rätt så lugnt. Wilma den envisa vägrade komma in så fick gå ner i masa gjyttja i beckmörker. När jag hade fått tag på henne och gått några meter känner jag bara hur Wilma stannar samtidigt som jag sätter ner min ena fot blir blött. Självklart trampade jag i den djupaste pölen med lera ..

Nu har jag sett lite mera film och ska sova. Klockan är 20.30 :thumbup: Ledig 2 dagar vid nyår så kanske festa? Dock vet jag inte vart .. Nej, för att orka med imorgon så säger jag god natt .. GOD NATT! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: