Victoria Solås

2011-12-03
22:13:22

Champagne Showers - LMFAO

NP09D<3

Jaao, orkar typ inte berätta vad som hänt den senaste dagen :thumbdown: Kom hem vid 9 tiden idag. Åt frukost. Slog in 5 st packet, för jag har varit så awesome och köpte lite redan! Städade hela huset till kl 3 på eftermiddagen. Tjänade lite över 300 kr :thumbup: Inte illa för 5-6 timmars jobb. Dock bara 50 kr/timmen. But me likey anyway! :D  Sparar till saker jag ska köpa på fredag. Har inte bestämt mig om jag ska ta ut ledighet eller om jag ska vara "sjuk" på fredag dock. Återstår att se. I vilket fall som helst så åker jag hem på torsdagen iaf!

Tog in och pysslade på min häst innan. Gud att det kan gå 2 veckor och man saknar ihjäl denna knäppa häst :P Går inte annat att älska henne. Satt barbacke på henne i stallgången och bara myste en lååång stund. Låg och lyssnade på hennes andetag, kände pulsen och bara njöt av stunden!

Imorgon blir det löshoppning @ Gäsene. Har nog bokat tiden 1. Så blir att komma upp lite tidigare idag och vakna samt fixa med hästarna. Ska film både Ortencia och Tequila.Kommer väl upp så småningom när jag klippt och klistrat lite! Jennifer följer med också :D

Kommit på lite mera saker jag ska handlafredag:
- Benlindor
- Schabrak
- Handskar
- Ridstrumpor
- One piece (ja, precis som alla andra!)
- Möjligen en stalljacka. Isf be Runar broder in Stall Skerry samt mitt namn.
- Hörlurar
- Silikonsnoddar
- Julklappar, hehe


Så ser min lista ut än så länge! :D Nu blir det sängen för min del. Suuuuuuuuuper trött verkligen! Detta inlägg skulle gå snabbt, men har iiiinte gått så snabbt :( Ajja, nighty nighty!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: