Victoria Solås

2011-12-17
13:37:39

Reminds Me Of You - LMFAO
15 December 2011 - Inför julmiddagen, spexet och julfesten!

Matilda och Cristina leker i camen på datan. Då kan det hamna lite varstans! ;)

Johana, Matilda och Cristina

Jag, Johanna, Matilda, Fanny och Cristina<3

15 December 2011 - Under julmiddagen och spexet.

Johanna, Moa N och Tiny

Faaaaanny :D

Johanna ;)

Fanny och jag= halvt misslyckat kort! Haha ;)

Måste bara säga att Cristina hade en grymt snygg frisyr och jag borde fundera på att bli stylist



16 December 2011- Gymkhana utan häst med NP09C och min klass!

Hinderbanan

Josefin, Veronica, Cristina och Alice. Orkar inte skriva mer än att vi vann! :D

Blev tårta efteråt samt pepparkakorm äpplen och clementiner. Mums!

16 December 2011 - Egopics med Frida


HAHHA! Kan inte mer än att älska Fridas min! :D





16 December 2011 - Innan utgången på James och Underbar.

Jag och sötaste Fanny!<3

Fanny tar också egopics! :D



16 December 2011 - De första bilderna är ifrån James men finns bilder från Underbar också!

Älskar bilden. Jag och Frida

Egooooooooo :thumbup:

Jag och Fanny :D

Kommer inte ihågvad hon gjorde, lekte ninja kanske? ;)

En av de bästa bilderna från kvällen!

Min mintuu shot och Fannys zamboka shot(stavning?)

Tage ska också shota, haha :)

Hade sammanlagt 6 stämplar! Skulle ha flera än Emma som hade 5 vilket jag självklart lyckades med!

En från James och 3 från Underbar! Vet att min arm ser mongolid ut, men de är telefonen som gjorde något konstigt? :bigeyes:



Ja, jag har avknat. Pappa är här om en 30-40 minuter. Allting är frädig packat. Har sån grym träningsvärk i benen, både vader och lår, så det inte är sant! :thumbdown: Får nog skylla mig själv om man dansar som en galning! ;) Ska titta lite på bilder när pappa kommer, som ska skickas in till föreningens fototävling samt bilder till hemsidan. Blir nog awesome. Nu ska jag äta frukost! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: