Victoria Solås

2011-12-10
17:37:56

Telling The World - Taio Cruz

Blev aldrig Knalleland utan lilla Ulricehamn ist ... 

2 par ridbyxor(grå och gröna) & bogskydd




Efter att vi kom hem har jag slagit in ett paket. Satt ihop pepparkakshuset och ska sätta igång med att göra pizzadeg tills ikväll.

Hade inte planerat att åka till U-hamn så jag fick nöja med mig vad utvalet var. Dock så köpte jag en sak av fleeera grejer jag skulle handlat idag :( Liiiite surt, så tack mamma .. Det jag absolut skulle köpa idag var bruna benlindor samt schabrak, men icke! Jaja, får väl sätta igång med pizzan istället för att sitta här och hänga ..

Om lite mer än 12 timmar sitter jag på bussen ner till Halmstad då det blir Gekås med tjejerna som har bloggen Cavallogirls! Underbara människor!<3



Kommentar:
#1: Fanny

Isn't it ironic? Jag som ska leta mörkblå+gröna ridbyxor imorgon... ;)

2011-12-10 @ 22:30:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: