Victoria Solås

2011-12-09
09:40:41

Sexualna - Mirami ft Vova Zi Lvova


Kom hem igår. Fick köra bil hem och fick uppleva is och snö för första gången. Körde ju inte av vägen iaf, haha! :D Har nu varit vaken sen halv 8, klockan är halv 10 nu. Tittat några avsnitt CSI Miami. Och jag hade kunnat sova tills .. nu? Bra jobbat :thumbsup:

Sitter i soffan i med 5 katter runt omkring mig. Förstår inte ens HUR alla katter får plats plus mig i en 2 sittar soffa? :bigeyes: Wierd! Nåväl, de värmer mig iaf så ska väl inte klaga :D Vet inte hur det blir med Knalleland idag det beror helt på vädret. Måste även hinna skriva min sjukdomsuppsats med .. :thumbsdown: Hade inget internet igår så skrev inte någonting då .. :(

Nu ska jag äta frukost, se ett avsnitt CSI Miami, plugga lite, mocka och eventuellt åka till Knalleland! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: