Victoria Solås

2011-12-15
11:22:43

Rock The House


Haft det stora Mikrobiologi provet. Kändes riktigt bra faktiskt! Pluggat som en tok igår så kanske inte så konstigt. Efter det så såg jag att jag hade fått MVGsjukdomsinlämning. Känns bra det med! ;) Tror aldrig jag fått MVG på någon inlämning någon gång? :bigeyes: Hann duscha innan nästa lektion så nu känner mig mig härligt ren! :D

Haft ett prov i Ergonomi. Visste inte att vi skulle ha det så gick väl intejättebra som det kunde ha gått. Fick G ändå fast man inte hade pluggat :thumbup: Skrev en massa på inlämningen till den med, så kanske kan knappra hem ett VG, men inte så troligt tyvärr :(

Nu är det mat som står på schemat. Sen har vi ett G prov samt ett VG-MVG prov.

17.00 är det julbord, spexet och inte minst julfesten! Kommer bli awesome! :D

Som tur har vi bara stallet imorgon. Har det tillsammans med 09C? Så ska väl ha gymkhana mot dem eller något samt fika! :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: