Victoria Solås

2011-12-22
19:42:44

Ready - Rihanna ft Lady Gaga


Blev en vanlig arbetsdag idag. Allting har gått relativt snabbt med. Orkar inte berätta ingående om vad jag har gjort, haha :)

Efter att arbetsdagen var slut så pysslade jag med min darling. Drog Equissagen över henne i 40 minuter. Förstår inte att jag orkade, men det behövdes efter de senaste dagarnas ridpass. Har varit extremt noggran kan man säga! ;) Hon släppte jättefint, sänkte huvudet, vilade på benet samt tuggade. För mig är det otroligt skönt att se när jag hittar en muskelknut och kan släppa späningen. På så viss underlättar det min ridning senare :D

Satte på henne innetäcket samt lindade hennes ben. De har blivit jätte fina nu, så inom kort så kanske jag slipper linda benen! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: