Victoria Solås

2011-12-13
16:28:25

One Day - LMFAO


Hade ställt klockan på 7, men snoozade till 20 över. Åt frukost. Sen från 8 till 12 har man suttit och pluggat på historia provet. Var inte med på ridningen pga jag fortfarande inte mår så bra sen förra veckan. Så jag och Fanny satt och pluggade istället. Åt lunch sen gjorde vi provet .. Kändes inte så jätte bra om jag säger så. Fredriks prov är svåra, även om manhar pluggat en massa .. :thumbdown: Sista lektionen var mikrobiologi, där vi jobbade med labborationsrapporten samt övnings uppgifter inför provet på torsdag.

Nu är det bestämt att jag ska flytta. Blir i samma hus men i den andra "längan". Så nu kommer jag bo med ett rums mellanrum ifrån Fanny, haha! Inte lika långt om jag ska gå upp och väcka henne .. :thumbup: Ska bara orka gå och hämta nykeln på fritids. Bönderna som ska ha rummet var här och knackade på och undrade hur snabbt jag kunde flytta .. :thumbdown:

I övrigt har jag tvättat en hel massa! haft i gång .. 5 tvättar, och jag är inte klar :bigeyes: Nej, får väl pallra mig bort till fritids och hämta ut den förbannade nykeln .. :( Min data leker med mig också. När jag trycker på styrplattan vill den inte alltid klicka där jag vill. "Duttar" jag och trycker då vill den .. :thumbdown: Känner att detta är inte helt min dag alls!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: