Victoria Solås

2011-12-28
08:23:47

Levels - Avicii

Bild på mig och Fanny för evigheter sedan? :O

Då var morgonfodringen färdig + ätit frukost ;) Sitter och väntar på att klockan ska bli halv 9 så jag kan gå ut och få färdigt resten av dagen. Idag får vi inte mocka med vanliga greppar utan med Shake'n Fork. Får se om de verkligen är så bra som de säger att de ska vara, haha :)

Ska inte rida idag har jag bestämt. Så Ortencia får vila, sen 2 intensivare dagar och sedan kanske 2 dagars ledigt? Verkar lite som om mina planer inför nyår har börjat krassa lite granna :( Får väl lösa det, i värsta fall får jag väl stanna kvar här. Är ledig den 31 dec och 1 jan. Annars dyker det väl säkert upp något trevligt! :thumbup:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: