Victoria Solås

2011-12-18
21:49:30

Let Me Down - Kelly Clarksson

Min underbara häst!<3

Gick upp klockan 8 och åt frukost med de andra. Satt kvar inne och pratade med Helen. Bestämde att jag bara skulle jobba halva dagen(eftermiddagen). Gick ut i stallet vid 9 tiden. Fixade i ordning i skåpet. Putsade och satte ihop lite grejer osv. Tog in Ortencia. Hon kom till porten. Förra gången tog det 1,5 vecka innan hon kom till porten! :thumbup: Borstade och pysslade en massa! Märkte att hon var lite svullen i det ena bakbenet, så lindade alla 4 benen, istället för bara fram som jag hade tänkt. 

Skrittade ut eftersom det ändå var ljust utomhus. Min skritttur var allt annat än skritt. Mest tripptripp eller trav .. :thumbdown: Men hon hade framåtbjudning och var pigg, så jag klagar inte! Inte riden på en vecka så får väl räkna med det, haha ;) Kom tillbaka. Skrittade runt i stora ridhuset. Hon kändes väldigt spänd så blev inte mer än lite skrittarbete i max 5 minuter. När jag lindade av såg jag att benet var normalt igen, skönt det! :D

Gick in igen, och tittade 2 avsnitt CSI Miami. Lunch vid halv 1. Sen var det till att jobba vid halv 2. Gjorde inte så mkt. Eftermiddags mockade, typ? Fick rida ut på Wilma tillsammans med PerDianysika och Helen Himkoras. Mysigt! Tog in lite hästar samt eftermiddags fodrade, sopat lite sedan gick jag in.

Blev vegetarisk-lasagne som jag sett fram emot! Super gott faktiskt. Trodde aldrig jag skulle säga det!? :bigeyes: Tittade på filmen Drive. Är röstad till årets film i VG(Norges motsvarande till Aftonbladet). Men enligt mig så kommer jag ALDRIG se den filmen igen ..

Nu ska jag sova så jag orkar med en hel arbetsdag. Sorry, för det dåliga bloggandet! :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: