Victoria Solås

2011-12-10
20:56:57

Feeling Me Right Now - Kelly Rowland


Nu har jag satt pizzadegen. Varit ute och testat allt som går att testa på Ortencia. Utom det gråa schabrak, orkade inte ta ut det ur plastgrejen. Båda beten passade så ska bli kul att se hur hon går på dem.

Tittade igenom hela vårat "bett-föråd" och där hade vi inget tjockare 2-delat bett. Per och Helen tycker särskillt om de svarta gummi/järn betet(tidigare inlägg), då de har det till mer eller mindre alla sina hästar(Utom Wilma som går på kandar hela tiden)
Det andra betet är ett vanligt 3 delat med stänger vid sidan av munnen som ska hjälpa till att hålla betet mitt i munnen på hästen. Har INGET problem med det på Ortencia, men det är variation i bet vilket jag gillar!

Bogskyddet var en lite för litet så mamma ska åka in och byta det plus köpa en "fjäril" vilket jag glömde köpa. Det svarta schabraket som är på bilden var för litet.

Nu blir det pizzaätande och vindrickade!
C'Ya!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: