Victoria Solås

2011-12-23
22:40:05

Fairy Tale Of New York - Ronan Keating

Älskar bilden på Kakan och mig ;) Mitt vanliga "face" på festbilder ...

Orkar inte beskriva dagen mer ingående mer än att jag har varit på bra humör trots allt möjligt som hänt!
- Klämt fingret
- Blivit trampad
- Skulle stänga en box, fick foten emellan så den flög tillbaka på min läpp=jag börjar blöda i munnen

DOCK, så gick min häst väääääldigt bra! Bara jag släpper mina egna tankar om hur dagen har gått och om hur den säkert kommer gå så går allting jättebra. Har haft lite tvister med henne, men löste dem fint. Allt som allt har det gått bra!

Imorgon vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med allt? Allting ska vara klart i stallet till halv 5 Lise-Lotte och hennes pojkvän Niklas kommer. Idag var jag klar till halv 6 ... Och jag ska fixa min häst(blir nog bara tömkörning som jag kanske hinner med på förmiddagen), plus allt annat i stallet. Jaja, bara bita ihop!? :S

P.S Nya tävlingsregler från och med 2012. Läs!
Visste om dessa regler sen innan idag, men läste det nu på Dressyrmupparnas blogg. Och gissa vilka som startade "Alla vi som är emot ridsportsförbundets nya regler om loggor på utrustning" om inte 2 Plönninge elever! :D(Cornelia Weber och Inez Stenis) Go Plönninge!

Nu ska jag sova, så jag orkar med imorgon! Nighty Nighty!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: