Victoria Solås

2011-12-28
19:02:12

Don't Wanna Go Home - Jason Derulo
Försöker hitta blogginspirration och lyckas väldigt dåligt! :( Kommer ha träningsvärk ifrån Shake'n Fork grepparna. Haha, mocka 10 boxar med en sån är som ett helt styrkepass ungefär! Haha nej, inte riktigt kanske. Det blir nog bättre när man får "rätt" muskler för det! ;)

Efter at vi var klara pysslade jag lite granna med Ortencia. Gick igenom hela henne med Equissagen. Hon kändes fin och nu börjar jag inse att hon faktiskt börjar få ruuuumpa! :thumbup: Idag har jag till och med fått ha den en längre stund uppe vid nacken precis vid öronen, utan att hon halvt försöker fly ifrån maskinen. Stolt ägare :D Ska rida imorgon, och funderar på att rida på bitless igen för att se hur ett helt pass med det fungerar. Bara att testa och se, right?

Nu ska jag ägna mig åt andra grejer. Som att skicka in bilder till fototävlingen i rasföreningen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: