Victoria Solås

2011-12-14
19:31:46

Can You Love Me - Kat Deluna

Jag och Legolas S. Hingst f-07 e. Lenkoran u. Omira ue. Koshan. Bilden tagen förra hösten.

Upp vid vanlig tid. Inte alls van vid detta rummet då det var helt ovant att vakna upp i det, haha ;) Låg och pratade med Sofie till halv 2. Supertrevligt!

Dagen började med mikrobiologi. Gick igenom var vi har på provet imorgon så rätt viktig lektion alltså. Nästa var dubbel pass i engelska. Ett pass före och ett efter lunch. Spelade upp våra pjäser. Min grupp ägde! Haha :thumbup: 
Sista lektionen var svenska. Gjorde inte ett piss förutom att läsa upp dikter från Noelpristagaren. Var förövrigt svensken Tomas Tranström eller vad han nu hette. ;)

Nu efter skolan har jag och Fanny pluggat inför våra 3 prov imorgon .. :thumbdown: Det ena är dock 2-1 prov. Det andra är mikrobiologi och är det svåraste typ. Så nu pluggar vi febrilt. Vilket jag ska fortsätta göra i ca 1-2 timmar till! :(

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: