Victoria Solås

2011-12-06
19:58:23

Before My Blackened Eyes - Sparzanza

Hälften av klassen<3


Dagen började med programridning. LA:1Aktör resulterade i 58,5%. Och kommentaren "Ganska fokuserad, bra försök på "svår" häst." När jag red ut så var jag bara helt DÖD! :O Var trött när jag kom in på banan. Och när man rider Aktör är det INTE bra att vara trött inför ett program. Jaja, jag är nöjd oavsett! Första gången jag rider programet någonsin så. :D

Sprang runt i princip hela skolan för att få tag på Andreas ang mitt och Fridas projekt. Det krånglar som bara den med kameran så klart. Inte bara för oss! Sista lektionen pluggade man faktiskt måttligt. Gick till sjuksyster med Fanny endast för att inse att hon hade gått hem 30 min innan hon slutade .. :thumbdown:

Har nu suttit och tittat på ett avsnitt CSI Miami samt 2 avsnit Vampire Diaries. ÄR svintrött och ska nog sova strax. Klockan är nu strax 8 .. :bigeyes:

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: