Victoria Solås

2011-12-21
13:59:46

All Of The Night - Kelly Rowland
Dagen började med att jag blev väckt 78 miljoner gånger .. :thumbdown: Lyckades somna om när alla gick ut i stallet och vaknade vid 12. Skönt! :D Suttit och ätit lite frukost samt tittat på ett avsnitt av CSI Miami.

Ska sitta och fixa lite på bloggen ikväll, tänkte jag. Ska även lämna in lite grejer som borde ha varit inlämnat, hehe ;)

Ska pallra mig ut till Ortencia strax! Gissar på att hon har ätit upp all sin lunch nu så då blir det ett ridpass. Ska se hur hennes ben är med och ev lägga på linement om jag hittar något i stallet vill säga ;)

Har ni någon spänande idé jag ska blogga om?


Insåg precis att det är jul om bara några dagar! :bigeyes: Endast 2 dagar kvar, och det är inte mkt. Här i huset så blir det svenskt julbord. Redan trött på julbord och fått det serverat 2 ggr i år, bra jobbat! :thumbup: Iaf så får jag på juldagen eller något i den stilen norsk julmat i form utav pinnekött, potatis och rotmos. Tycker det är det bästa man kan få att äta!

Vad brukar ni ha för mat nu vid jul?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: