Victoria Solås

2011-08-28
13:10:41

Turn Me On - Nicki Minaj ft David Guetta
Bilder från då jag var hos Fanny Lundqvist förra helgen. Ej redigerade. Mina bilder är tagna med min telefon.


Huset o släppet.

Stallet

Fannys missbildade arm ;)

Hittade denna när jag mockade i stallet .. En larv!








Don't drink and drive!



Fanny och Gunvald tror jag det var?



Lite av packningen som skulle med ner till skolan tsm med Tsunami.

Min hand.

Suuuuper god äppelkaka m vaniljsås!

Bilder från Fannys kamera på fölvisningen.

Syskonen Lundqvist. Carisma m fölet Crescendo(stavning?)

Fanny och Carisma o Crescendo.

Carisma


Crescendo

Fanny Lundqvist

Haha, jag efter att vi släppt hästarna på betet igen.

Rich Mich även kallad Fisken.

Bestämde oss för att fota lite granna.

Hoppla hunden!


Detta får avsluta bilderna på en underbar helg!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: