Victoria Solås

2011-08-23
16:21:12

This Time - Pia Toscana



Måste bara säga att jag har varit super duktig idag! Följde med Fanny till stallet. För att hjälpa henne komma till galoppbanan. Samtidigt passade jag på att springa 2 varv på galoppbanan! Wooohooo! Inte trött någonstans när jag sprang förutom att min puls och anindgen var det som hindrade.


Så ska verkligen komma igång och jogga minst 3-4 gånger per vecka bara för att sätta igång med konditionen. Ska börja gå på gymmet också. Har till och med frågat Palle, travtränaren på stallet, om det finns någon monté häst att låna för att träna benen på det! Får bara se hur länge jag orkar hålla igång. Bet Fanny tjatta på mig. Haha, kommer behövas!

Nu ska jag med på special idrotten till Fanny o Frida. inte för att jag är med men som sällskap. Seeeen när vi kommer hem blir det glass, marräng o chokladsås som firande för att jag var så super duktig o sprang. Nyttigt I know!







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: