Victoria Solås

2011-08-01
13:11:51

Rompe - Daddy Yankee
En bildbomb på vad som har hänt de senaste 2 veckorna.

Ann-Charlotte, jag och Hillary. Ett brazillianskt sto. Red henne en gång för Ann-Charlotte.


Jag och Sleipner. Arab-fjording korsning. Red han 3 ridlektioner.



Loretto och Alysha.

Äta suki hos farbror och hans fru.

Typ av grönsaks/fisk sopa.

Plockade blåbär och hallon till smoothie.

Åkte tåg till Kristiansand.

Saker man gjorde när man var man var liten.

Väldigt goda "lappar" som det heter.

Kusin Adine.

Hela släckten av kusiner på fars sida. Finns 2 på mors sida.

Var ute och gick en timme med farmor och hennes kompis. Passade på att ta lite kort på omgivningen.


Syssling Martine som drog med oss på shopping på Sörlandscentret 2 dagar tidigare än vi skulle.

Stor traktor med släpp blev det till ett födelsedags barn.

Följde med lite saker hem.

Lilla Blå som hyttan heter ute i skärgåden.

Lite färg på benen ar jag iaf börjat få i år!

Kusin Adine och sötaste Anna aka dinosaour leg!<3

Jag har hittat Annas nya bil ...

Mine! Mine! Mine!



Stranden med farbrors barn och hustru.



Och där var det slut på bilder! Nu ska jag ut och steka mig lite i solen. Sen senare ska jag väl rida några hästar!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: