Victoria Solås

2011-08-08
20:57:48

Right There - Nicole Scherzinger


Svamp plockning i skogen

Henke raspar hoven på en bamse kossa.


Blev väckt vid 12.20 ... Nästan sovit 12 timmar! Tittade på filmen Enchanted medans jag åt frukost. Gick ut i stallet. Mockade 2,5 box. Fyllde en skottkärra i en box. Tömde en halv box med.

Sötaste Zahyr.

Borstade Zahyr. Klippte även man och svansen för det behövdes. Även om han går i hagen så behöver han inte se ut som en punkare .. Behövdes, även om det går 15 min i hagen så ser han lika dan ut som innan borstningen.

Duschade i iskallt vatten för att kära syster hade tagit ALLT varm vatten .. Följde motvilligt med mor ut på svamp plocknings tur. Hade jag inte fått köra hade jag nog inte åkt med. Hehe, blev en hel del svamp iaf. Syster tog halva, resten gav vi till grannarna. Var med och gjorde något med en klöv på en ko. Klappat på kalvarna. Både de som stod ute och de som var inne. 

Helt nytagen bild. Only one day old.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Blir mat om en stund. Imorgon blir det bio, Green Lantern, och äta ute som det verkar. Härligt härligt och jag får köra. Mohaha!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: