Victoria Solås

2011-08-27
12:05:00

Galactic Blues - Don Omar

Jaja, igår så steg jag upp vid halv 9. Frukost .. Eftersom det åskade så tände jag lite ljusoch började måla lite smått. Hämtade hem Ortencia, Ora'miss och Opera. Skulle sätta sko på Ortencia. Och pappa verka Ora'miss. Målade lite till. Varade inte så länge då jag fick reda på att vi skulle flytta småpojkarna/hulliganerna en bra bit. Som tur var hade det slutat åska och regna. Fick köra och hämta Anne-Maj. Fick vara backdrivare med Ravell som absolut skulle framåt. På vägen regnade det lite samt åskade ..



Kom hem och satte mig och målade lite till. Gick ut och satte på 2 framskor på sötnosen.Andra gången hon får skor på sig. Ska ta back senare idag. Slutade inte för att jag var trött utan för att hon var duktig. Fixade ihop det bruna Santa Cruz tränset till Ora'miss och red barbacka tillbaka till hagen. Fick skjuts tillbaka av Henke. Höhö, målade nästan klart teckningen.

Santa Cruz träns. Tror vi har ett ljusare en den som är på bild.


Fick ett samtal ifrån Rosendal att Kingen var det något med. Så fick köra ditt. Tittade på Kingen osv. Tittade till små pojkarna och upptäckte att Rafael hade skrappat sig .. Ett på framknät och ett bakom det andra. Först Ortencia och nu Rafael. Vem står på tur?

Käkade pizza och tittade på den senaste Robin Hood filmen med familjen innan det blöev sängen.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: