Victoria Solås

2011-08-09
21:11:14

Ecuador - Sash!

Mamma, Truls och systers ben.


Syster och Nils. Han sover inte, det bara ser så ut.

Andreas på studsmattan


Ja, vaknade runt 11. Somnade ändå vid 3 tiden. Tirttade på ett par avsnitt av DH. Bestämde mig för att rida en sväng. Funderade på Ortencia men ska nog träna att styra mer först. Blev Omira till slut. Började rida ut. Kom till krykan och då ser jag mor och Henke. Pratade en stund med dem samt så fick Henke rida lite granna. Haha, vääääldigt vacker syn!

Red iaf mot Kärråkra. Tänkte att jag skulle rida i backen där, men red in på en sidoväg som vi red på det sista uteritten. Hela vägen har Omira fått jobba skälnkelvikningar i skritt, trav och galopp. Gick riktigt bra!

När jag kom hem med Omira så var kusinerna här och hälsade på. Tittade på hästarna samt så blev det liten ridtur för 2 av de minsta. Eftersom Orchid är lite lat så har hon börjat få göra som hon vill. Tex dra ner huvudet med andra ryttare och klia sig. Aldrig upplevt att hon gjort så med mig. Så satte mig upp och red och inte antydning att göra samma sak .. Mmh, häst!

Pratade en stund innan de allihopa åkt till sin camping i Lidköping som jag förstodd det rätt. Blev ingen bio som vi hade planerat .. Någon gång i veckan ska jag och syster på Liseberg med. I helgen vet jag inte vad som händer. Men en dag i taget. Dags att ta fram packnings listan för på måndag bär det av för sista året på Plönnige!


















Kommentar:
#1: msofie

Jeg kommer neste sommer!!<3 Savner deg!!:'(

2011-08-10 @ 16:36:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: