Victoria Solås

2011-08-14
22:45:06

Call Of The Wind - Pitbull


Blev väckt till frukosten. Latade mig i ca en halvtimme innan jag gick ut och hämtade in Ortencia, Orchid och Jubie. Pappa satte på en sko på Orchid. Red på banan tillsammans med Petra och Lina. Hoppade några skutt med Ortencia och hon var super duktig. Var samma hindrena som på löshoppningen så hon förstod poängen. Red även Omira. Blev inte så seriös ridning och hon var lite stel efter gårdagens hopp pass.

Ryckte av skorna på Orchid, Omira, Jubie, Orkan och Ortencia. Så sammanlagt har jag idag dragit av 17 par skor! Petra hjälpte mig att dra av en, mest för att testa på. I vanliga fall så orkar jag inte mera än 1 .. "I Feel Good!" Hästarna har bara bra att kunna gå barfota de 2 veckorna som jag inte är hemma. Plus att de hade behövts bytas oavsett ändå så då kunde de lika gärna gå en period utan.

Jag och Fanny innan jul någon gång i ettan tror jag?


Anledningen till att jaginte är hemma på 2 veckor är hälften skola och så hänger jag med bästaste Fanny hem till Kil på fölvisning plus att hälsa på hemma hos henne så klart!

Resten av dagen har jag packa och flyttat in allting i bilen. Inte mycket plats till övers ... Imorgon bär det iaf av mot skolan. Åker runt 8 tiden för att komma till skolan innan det är lunch så jag får ut nykeln. Så packa ut allting och åka och handla mat! Lektionen börjar ändå inte förens 12.45.

Nej nu ska jag nog sova! Så jag orkar med morgondagen. Nighty Nighty!










Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: