Victoria Solås

2011-08-31
08:59:18

Call My Name - Tove Styrke

Älska låten!

Jaa, vad har man gjort de senaste dagarna. I måndags hade man migrän så var inte på mentor eller ridningen. Igår, tisdag, hade jag också ont i huvude men gissar å att det berodde på att jag hade druckit för lite. Gjorde en hel presentation nästan klar. Lute små saker som ska fixas med. Tex att filmen jag ska ha med inte vill vissas ..


Idag har vi "sovmorgon" med en kvart .. (Y) Härligt! Mjaa ... HAr biologi ända fram till lunch vilket vill säga. 3 timmar. Ska bara sitt aoch göra klart presentationen plus en sammanfattning som ska vara kla till söndag. Blir nog bra! Ridning i eftermiddag och än så länge skiner solen! Till skillnad från de andra dagarna.

Nej nu ska jag var aduktig och jobba! Slipper stressa allt jag gör innan söndagen känns ju lite onödigt .. Bara en sammanfattning sen så slipper jag göra någonting mera .. (Y)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: