Victoria Solås

2011-08-26
11:26:12

Blaze Of Glory - Bon Jovi

Fanny o Tuss från igår.

Jao, var ute och gick med Fanny och Tuss. Blev powerwalka bredvid Tuss som har ENORMA steg i 2 km. Gick aldrig till gymmet, men det gjorde nog ingenting. Har ändå sprungit 2 dagar och gått 2 km en dag. Jag och Fanny kände oss lite feta så vi cyklade in till Harplinge och åt pizza. Super gott!

Min speciallare: skinka, ananas, kyckling o mild sås.
Fannys: Pommes pizza utan pommes ... Fick dom sen, men ändå!

Gick hem satte oss i sängen och läste i 2 timmar utan att säga någonting till varandra typ. Haha, sen bestämde vi oss för att sova. Sovmorgon, men vi gick upp i nästan vanlig tid. Endast för jag ville ha flingor till frukost. Mohaha, första lektionen är nu avklarad. Strax lunch och efter det blir det ridning. Sen åker jag HEM!

















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: