Victoria Solås

2011-04-27
23:01:26

Walking In The Air - Connie Talbot


Ja, denna dag .. Började med att stå upp kvart i 7. Åkte vid 7 men pappa fick åka tillbaka efter andra rundkörningen för att byta sina bromsklossar. Då passade jag på att underhålla mig själv .. Massa egokort m.m.





Det kan också sluta med att man vissar "Hur man skalar en banan". För er som inte vet så gör man som på bilden ovan.



Kommer till stallet och tittar på tavlan. Per säger till mig att Lamborgini och SNo Long Boys skulle ridas. Så det var bara att sätta igång. På bilden är det favorithästen Lamborgini B.S. Finns även en film längre ner i inlägget då vi är ute på motionsturen. Tur det är snäll hingst!



Här har vi sura Sno Long Boys. Han vägrade vara "fin" på kort .. En häst som jag inte komer överens med alls. Idag var han jätte fin tills vi kom in i skogen i full fart. Runt en sväng så är det ett stooooort hål i marken. Tar ca upp 3/4 delar av vägen. Dum som jag är så tror jag att han snällt kan gå över den lilla biten som finns kvar. Att det går att ha så fel egentligen! Tvär nit och kastar sig runt och flyger framåt igen! Knäckte 2 fingrar så de var lite avdomnade, blev bra sen, lyckades kravla mig upp i sadeln igen innan han hittade på någonting mera ..



New York Flying på bilden. Efter att jaghade hjälpt Sigbjörn, Barbro och Hanne med loppshästarna/provlopps hästarna fick jag i uppgift att mocka en box, fylla vatten i stostallet, ta in Astral Projektion och att rida New York Flying. Blev att mocka först. Polacken fixade vatnet. Tog in Asi och sen så blev det en ridtur utan dess like .. ! Vägrade gå fram så vi fick draghjälp av en 2 årig hingst. Han såg spöken överallt verkligen! Och vägrade skritta. Efter 2 rundor så skulle den andre hästen inte mera så då tänker jag för mig själv. Ett varv kan jag väl klara. Det var bokstavligt talat med nöd och näppe att jag satt kvar. Livrädd för ALLT! Först kröp han lite, skyggade för vänster sedan höger och sen skjuter vi fart. Så var ungefär hela rundan och de två innan dess med för den delen.. Och tvärnitar med för den delen. Har nog aldrig varit så glad att jag har starka benmuskler nogonsin!



Britts hund Kevin i mitt knä.


En komisk bild på!^^


Finaste Torpa Jo. Även kallad galningen .. (Y)


Jag och pappa har köpt solkräm! Insett att det kan vara en fördel att ha!


Filmen på mig och Lamborgini B.S från våran motionstur.

Nu ska jag sova för jag ska upp kl 4 imorgon! VAr glada att ni slipper det (Y)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: