Victoria Solås

2011-04-11
21:04:30

Pon De Repley - Rihanna
Dagen startade tidigt. Upp och käkade med Linnea innan hon stack till sin körning. För min del blev det att dra till halkbanan med Phillippa, Dikarn och Mange. Fått som sagt köra på halt väg lag och det var super kul. Utom i kurvkörningen då allting styrde raaaakt fram medans man vred på ratten och fortfarande händer ingenting. Men så fort man kommer ut på torr asfalt vrider den för fulla muggar. Snacka om obehagligt! Även suttit i en  bil simulator och roterat ett helt varv. Satt bara och skrattade. Några timmar senare upptäckte jag ett blåmärke på min höft. Lagom trevligt!

Kommer hem stressäter och får reda att vårat prov var framflyttat. Så fick gå hela vägen till fjällare för att ha en genomgång på hur man lyfter fram och bakben samt hur man lindar. efter det blev det till att vissa att man själv kunde göra allting rätt. Provet gick helt okey. Hoppade över två frågor. Efter det fixade jag och Fanny för hennes häst innan vi skulle tillbaka.

Kom tillbaka till stallet och fixade Kick Off innan jag och Fanny red på en myyysig uteritt i det vackra vädret. Kicken hade jätte kul och stegrade innan vi kom ut på utebanan. Han har även haft småkul och olika grejer och vill hellre stegra och vända hem än gå på en mysig utetur. Han lugnade sig så småningom och då var allting toppen! Efter det så gjorde vin ingenting när vi kom hem. Och nu sitter jag här. Ska strax gå hem!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: