Victoria Solås

2011-04-23
23:24:03

Mirrors - Natalia Kills
Denna dag .. Lyckats bränna mig i solen, men tycker inte att jag varit ute så mycket förutom när jag ridit. Vilket vill säga hela dagen? Haha, skit också! Anna och Linnea kom över och red en sväng med mig i paddoken. Slapp med andra ord rida en häst mindre. Orchid fick Anna och Linnea turas om att rida på. Även på Omira.

Från v: Ora'miss, Orchid, pappa och Omira. 3 generationers sto linje.

Red Ora'miss samtidigt som dem. Sen kom pappa ut med Ortencia så jag kunde sätta mig på Omira. Rida lite på ridbanan innan jag red ut med Ortencia på töm. Tänkte det blir en bra ömväxling så det inte blir bara samma tråkiga ribana dag ut och in. Ridturen var mysig. Träffat massa folk på vägen som alla är väldigt pratglada och som tycker det är kul, men ändå läskigt, att se hästar.

Stall Skerry är vårat stall och i bilden är det våra hästar som jag har photoshopat in.

Var klar med alla hästarna till 4 tiden. Gick in och satte mig vid datan efter det. Skulle BARA titta ett avsnitt på en serie som heter Nikita. Men den bubblan sprak rätt snabbt. Är inne på mitt 9:onde avsnitt för den var så sjukt bra! Asbolut värd att se! Käkat pizza och tittat på filmen "Tomorrow When The War Began". Också en film som är bra!

"Fodralet" till serien "Nikita".

Nu ska jag titta på ett till avsnitt av Nikita sen ska jag klaga lite på min fula bränna och slutligen sova!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: