Victoria Solås

2011-04-04
15:50:37

me and my drums - Swingfly feat christoffer hidind
Lite dåligt med inlägg I know .. Helgen har ju inte alls blivit som jag planerade den. Ridit finaste Copri de 2 senaste dagarna. Lördagen var han inte alls fin och kännes bara konstig. På söndagen var han super fin! Vi som red fotade även i tur och ordning. Så det kommer väl upp en bild bomb till helgen då jag har internet på min data igen.

Om 16 dagar allt som allt så har jag frhoppningsviss körkort. Så nu håller jag tummarna för att det ska gå bra! Har kört en hel del idag. Körde till Falkenberg, körde en dubbel lektion direkt när jag kom fram till murtans.Sen hade jag en paus på 15 minuter kanske? Sen fick jag köra ännu mera. Tjoff sa det och så var 4,5 timme borta!

Har haft en lektion idag där vi igick igenom hela skolans säkerhets anordningar. Fick till och med sluta tidigare. Gick och hämtade tvätten och lämnade v lite granna. Just nu blir det vitt tvätt och sen i andra 2 jackor och 3 par ridbyxor! Känns som om man vårstädar elle rnågonting?! Härligt varmt är det ute iaf! Nu ska jag gå hem och göra ingenting har jag tänkt?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: