Victoria Solås

2011-04-29
22:06:04

Kiss N Tell - Kesha

Blev kyckling, ris och sallad till middag idag. Stannade ett bra tag för att prata. Alltid lika trevligt.


Laila är super söt. Sa att hon inte skulle läsa min blogg förens det gått 2 veckor som jag varot här. Får väl påmina henne den 13 maj. Haha, om jag kommer ihåg?

Imorgon blir det upp kl 8 för att fodra. Det enda som ska göras imorgon som jag vet om är en av stona ska till veterinären halv 6. Träna hästar blir det med för den delen. Förutom travare så finns det även en ponny. Liten och brun. 

Ska även på supermarket och handla lite mat så jag kan äta här hemma med. Haha, känner mig verkligen som hemma. Andra gången som jag sagt/skrivit det. Men det känns verkligen bra här. (skriver inte det för att jag vet att Laila kommer se detta sen). Anntar att det är något med mammas och Lailas vänskap i sig som gör mig trygg. Äh, jag har ingen aning. Detta är hemma! Punkt!

Nu ska jag bädda sängen, borsta tänderna och sedan titta på ett avsnitt med Nikita.

Nighty Nighty!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: