Victoria Solås

2011-04-19
22:36:59

I Wanna Go - Britney Spears
Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Red Orchid barbacka och det gick helt okey. Lite skumigt emellan åt då hon inte ville jobba hela tiden. Utan ville hellre hitta på hyss ... Jaja, fick en svettig häst iaf. Så någonting måste jag ju gjort rätt, right?  Gick in och satte mig och slöade en stund som sagt.

Ora'miss S till höger. Här till sommarpremieringen 2010.

Efter en stund bestämde jag mig för att rida lite till. Den som var kvar var ju Ora'miss. Blev barbacka ridning på henne för första gången i hennes liv. Sjukt duktig var hon iaf. Inte ridit ordentligt på henne. En viss del är för att jag inte kan annat än att skratta åt den hästen. Hon kan inte bocka, stegra eller sparka back ut. Och hennes tama försök är sjukt roliga. Så ni inser mitt problem? Satt ihop ett helt träns till henne med. Sjukt liten mun har hon. Nu går hon med ett 10,5 cm bett. Det vi brukar använda på 1-2 åringarna. Hon är 4 ..
Vissade familjen hennes roliga utbrott med. De kunde inte heller låta bli att skratta. Latare häst får man leta efter!

Nu har jag pluggat bilteori. Och nu tänkte jag sova och sedan gå upp och plugga mera imorgon bitti. Vid 10 åker vi ner mot Falkenberg för uppkörning. Efter allting så åker vi till skolan och hämtar alla ina grejer. Får se vart jag ska placera allting i mitt rum bara. Finns typ ingen plats redan nu ..? Epic fail yeää!

Nu ska jag gå och borsta tänderna. Säga godnatt till familjen och sedan sova. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: