Victoria Solås

2011-04-19
00:09:10

High And Low - Towe Styrke
Ja, detta är som sagt ett för inställt inlägg. Så vid denna tiden SKA jag vara på Gäsene. Förhoppningsvis så har jag haft snälla förälder/föräldrar som har byggt hinder och allt till mig så det är bara att börja med en gång. Anledningen till att jag inte har velat ta släpp är av flera orsaker.

Til exempel:

- Har inget släpp
- Bra framskrittning
- Stärker skelettet, senor och ligament (asfalt mestadels av väggen)
- Bra avskrittning
- Biligare att ta benen än hyra ett släpp för 3 km endast.



Bild på löshoppning. Våran egna häst på hingstkåringen förra året, 2010. Nu godkänd hingst.
Legolas -07 e. Lenkoran u. Omira

För mera info om Legolaswww.skerry.se


Kommer skriva vad som har gått bra eller mindre bra senare ikväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: