Victoria Solås

2011-04-26
22:18:00

Dude Looks Like A Lady - Aerosmith

Dagens packning: En väska som bara ska med till Norge. En data väska. En stor med ALLTING annat i.


Japp, då var man på Nesbru som detta stället heter. Pappas hus i Norge för den som vill veta. Började åka vid 7 tiden idag. Först för att lämna Cecilies nykla, då hon glömde dem hemma. Sen bar det av till Norge. Var och tittade på ett stort hästcenter. Pappa skulle ha sko och jag passade på att kicka/kika(stavning?) runt.

Mmmh! Bara Norge kan göra äkta glass!

Kom fram till Sigbjörn vid halv 2 ca. Satt och pratade en massa för alla var slappa i ca 1,5 timme innan vi bestämde oss för att göra någoting vettigt. Blev att köra en 1åring tsm med en kallblodstravare. Min var ur lat och ingenting hjälpte för det. Tillslut så blev hon lite arg på mig och kickade en gång. Tur att det finns slagrem asså.

DAgens klädsel nedåt.

Haha, resten av dagen har jag väl inte gjort något spec. Rullat ett par lindor. Fixat i en hög med kläder/utetäcken/innetäcken m.m. Under allting så var det ju en trevlig liten "minisoffa" utan ryggstöd? Den var jätte mjuk att sitta på iaf. Var rätt glad att jag hittade den!

Ingen bra bild, men jag pasade på att ta en bild på vårat hus så jag inte glömmer vart jag bor!

Måste ju berätta att Sigbjörn har gjort en "sigbjörn" nu igen .. En "sigbjörn" är när man tar en ny häst som inte ens make vet om och sätter den i stallet. Denna gången var det en stor, svart hingst. Otroligt fin var den iaf. Men ikke detso mindre en "sigbjörn". Undrar vad Gry säger denna gången. Absolut inte första och definitivt INTE den sista gången det händer för Team Kolnes.

Dagens "klädsel".

När vi var klara för dagen på stallet så bar det av till ett stall där pappa skodde hästar. De hade någon sorts uppfödning av fjordingar och araber ... De såg lata ut men var högst explosiva. Jaja, efter det blev det IKEA. Där käkade jag och pappa traditionell svensk mat. Köttbullar! Var faktiskt sjukt gott. Kan typ inte äta köttbullar efter att jag friterade dem i ugnen en gång (var lat och slängde in allting i ugnen och lät bli att steka dem) Fick totalt 16 köttbullar på min tallrik. Tyckte det var intressant fakta liksom.

Nu har jag borstat tänderna och bäddat sängen. Irriterar mig så sjukt mycket på de nya myggbeten jag fick av gårdagens ritt. Har ca 3 nya .. (Y) Plus så har mina "solbrända" partier börjat svida lite och göra ont. Så ska smörja dem innan jag går till sängs.

Hoppas ni har haft lika bra dag som jag har haft!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: