Victoria Solås

2011-04-01
14:11:02

Do you remember - Jay Sean
Upp i vanlig tid, käka frukost efter det var det att gå till bussen till fjällare. Där fick vi ett häfte som vi skulle fylla i angående risker i arbetsmiljön med mera. As tråkigt kan man ju lätt säga att det är!

Mot slutet så säger Johanna helt plötsligt vet ni att vi har en sista lektion idag efter lunch? Jag, Nathalié, Isabelle, Veronika, Madde och Alice får typ spader då vi inte skulle ha det. Sen börjar ju så klart Johanna as garva och vi inser att det bara är ett april skämt .. !
Bakad potatis till lunch och jag käkade hemma. Slutade med att man tittade på film. Kan ju säga att jag INTE rekomenderar Scott Pilgrim vs the world. Sjuuukt dålig film. Bra på sina håll men hela konceptet .. ? Nope!

Nu sitter jag i datasalen och funderar på vad jag ska hitta på ikväll. Nästan så man funerar på att gå ut och springa en runda eller gå och gymma. Mmh har som sagt inte bestämt mig ännu ..
Imorgon blir det bääääästaste Frida Karlsson Palm!<3

See Ya'

Kommentar:
#1: emma

kan du inte ta lite kort från skolan o visa? (a)

2011-04-03 @ 15:45:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: