Victoria Solås

2011-04-20
23:21:19

Black And Yellow - Wiz Khalifa
Började dagen med att kliva upp vid halv 8. Pluggade teori till kl 10. Fick panik då jag trodde man var tvungen att vara klar med alla repitioner och sluttestet. Hade 1 repition och slutet kvar. Och vi behövde åka vid 10 för att hinna ner till Falkenberg. Vi hann ner och satt i väntsalen en 15 min innan vi fick gå in i datsalen och göra teoriprovet. Gick rätt bra förutom att jag hade 1 fel ifrån godkänt. Känns så sjukt segt och drygt att det var endast ett fel!

Efter det så fick jag en "framkörning" i Mikaels bil. Körde en 45 min och tränade på det mesta kan man säga. Efter det fick jag åka med en kille från trafikvärket. Säkerhets kontrollen gick lyssande. Själva körningen gick helt okey tyckte jag. Vet att jag gjorde små fel och det blev mitt fall på även detta moment .. Har varit stressad av allting som har hänt idag och det kan ha spelat in i mitt undermedvetande med. Bokat nästa uppkörning efter praktiken. Så har som sagt massa tid att plugga!

När jag var klar och tillbaka till pappa, farmor och Roald så fick jag en kram och en påse. I påsen låg en tröja. På den stod det "Be Happy" och en smiley. De hade köpt tröjan innan jag gjort klart alla moment så de tänkte den spelar ingen roll hur det kommer sluta.

Min "Be Happy" tröja. Sjuuuult skön är den. Den fick en tumme upp!

Åkte till skolan efter det. Kommer fram och tänker till. FAEEEN NYKLARNA LIGGER HEMMA! Går och tittar båda dörrarna. Shiet, båda är låsta. Tittar fönstrena. Stängda. Mmmh, ser en bil och vinkar den till mig. Det visade sig som tur var en av fritidsledarna och han kunde öppna åt oss. Så det var bara att lasta in grejer i bilen. Kan säga att det var inte så mycket plats till över.

Efter det bar det av för att titta på skolans häst anläggning. Farmor var till och med lite imponerad. Jaja, åkte hem efter det. Stannade i Ulricehamn för att handla lite inför kvällens taco måltid. För min del var det bara till att börja packa upp!

Nu efter upp packningen coh maten och det goda vinet så är man verkligen jätte trött.

Hästarna har fått villa allihopa idag. De fick gå såpass hårt igår så de förtjänade en dags vila. Omira vet jag inte vad jag ska göra med imorgon. Ortencia ska jag sitta på igen har jag bestämmt mig för. Orchid blir det mera dressyr. Hon börjar komma sig nu. Ora'miss blir det mera träning på att svänga, stanna och gå framåt.

Nu ska jag släcka lampan och sova under mitt varma, sköna täcke. Det har verkligen varit en tröttsam dag. Super glad att den äntligen är över!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: