Victoria Solås

2011-04-06
09:48:37

Another night - Nightcore
Senast jag bloggade var ju i måndags. Lite för lång tid sedan. Men när man då inte orkar göra någonting så blir det lätt så. Igår hade vi ridning. Fick rida Kristall som för övrigt vann sin klass i 1.20 hoppningen i helgen. Efter det så var jag med Fanny i stallet. Hjälpte henne och fixa Tuss och även fotade när hon red.

På kväll valde jag att göra en dubbel dejt med min säng och min data. Super mysigt nu när man har gjort om i rummet med. Flyttat min säng 1,5 m men ändå. Stooor skillnad. I kväll, 16.45, har jag körning. Blev lite hastigt bestämt då jag såg att det fanns en ledig tid då och jag valde att at den.

Imorgon åker jag hem på lunchen för jag känner att jag inte är frisk nog för ridningen på fredag. Ridningen igår skulle jaginte varot med på men envis som jag är så var jag med ändå. Känns som om jag håller på att ge upp min ridning då jag inser att jag antingen inte är bra nog eller att jag inte har tid? Känns sjuuukt hemskt!

Vill till ex tävla i sommar. Men har ingen tid att "fixa" till en häst eller tid för en tävling. Har praktik i 5 veckor i Frankrike om 2 veckor. I sommar ska jag jobba för att spara ihop pengar. I det hela taget känns det som om jag alrig hinner med någonting. Varken vara hemma, vara med vänner eller att fixa med hästarna ..

Varför ska man känns sig så otillräklig .. ?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: